First Update 2012

Assalamualaikum >_<
 
Hai hai hai...rasa-rasanya masih belum terlambat lagi saya ingin mengucapkan Selamat Tahun Baru 2012. Waduh-waduh baru hari ini sempat nak update blog. Nak buat macam mana sibuk sangat dengan kerja. Itu belum lagi nak mengira akaun untuk tahun lepas punya. Hari ini pun cume sempat blogwalking beberapa orang saje.
 
 
23? Ape tu? Ape lagi umur saya la...Uwaa macam tak percaya la pulak. Sudah tua la saya ney. Bila dah meningkat umur 23 ney faham-faham la orang duk bertanya bila nak kahwin. Ney la soalan yang paling saya tak suka. Pakcik, makcik, abang, kakak insyallah kalau ada jodoh saya kahwin la. Zaman sekarang ney zaman orang mencari duit la. Kalau Allah dah tentukan kita kahwin lambat apa boleh buat kan.
 
 
Oklah sebelum saya balik kerja saya nak ucapkan selamat hari lahir buat teman saya Norul Ashikin Sopian bakal laywer ney untuk yang ke-23 tahun. Semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki...Amin...
 
Kbai
 

♥ Terima Kasih Sebab Sudi Baca Entri Ini ♥

4 comments:

Farahana Sharif said...

semoga dapat jumpa jodoh yang terbaik :)

Azza Afdzal said...

amin....:)

Mishter Izwän said...

happy new year, da tuwe da makcik nie . hehehe

Azza Afdzal said...

adushh dh dpt gelaran makcik pulak huhuhu...

happy new year jugak....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...