Sejarah Titanic Berlaku Kembali?

Assalamualaikum >_<

Apa khabar korang? Sihat? Hari ney saya kurang sihat sikit sebab entah kenapa tiba-tiba jer terasa sakit. Nak makan pun susah sebab mulut tak boleh buka luas..Ermmm adooiii..

Sejarah Titanic berlaku kembali? Mesti korang dah pernah dengarkan kisah sebuah Kapal Persiaran Mewah, Costa Concordia terbalik di Itali?? Kalau ada yang tahu meh sini kita kongsi kisah ney bersama-sama. 

Kapal persiaran tersebut sedang dalam perjalanan di sekitar Laut Mediterranean dan terlanggar terumbu batu karang dekat Pulau Isola del Giglio pada pukul 10 malam dan ketika itu penumpang sedang makan malam (kisah  Titanic pun malam jugak kan).

Nak tulis entry yang panjang pun tak larat dengan keadaan yang sakit ney so apa kata kita tengok jer gambar kapal tersebut selepas terbalik.

keadaan kapal sebelum terbalik






Kesiankan bila bayangkan keadaan penumpang yang berada di dalam ney demi untuk menyelamatkan diri. 
.
.
.
.
.
Mengimbau kembali keadaan kapal Titanic (dalam sedutan filem Titanic) yang hampir karam.





♥ Terima Kasih Sebab Sudi Baca Entri Ini ♥

10 comments:

Izz Faizah said...

alamak...dah takot dah nak naik kapal lg..bek jalan kaki je..:)

CINTA UNTUK KITA said...

aiyo.. seram kalau kita dalam keadaan tu kan ..

Azza Afdzal said...

@Izz Faizah

kalau jalan kaki bila nak sampainya huhuhu

Azza Afdzal said...

@CINTA UNTUK KITA

seram kn...nak naik pun takut

Original CikTeddy said...

mnyeramkan >.<

Paris Lipton said...

uihhh berulang kembali ni....

Azza Afdzal said...

@Original CikTeddy

seram seram :(

Azza Afdzal said...

@Paris Lipton

tu la sejarah mcm berulang kembali jer...tp ney tak la seteruk titanic...

erixsandrea said...

good news :D

Anonymous said...

Do you want to get significantly more targeted free visitors from search engines for your website almost effortlessly? Well, with more exposure around the internet it's possible. But most website admins are yet not aware of how to get the popularity that multiplies itself within days. As many webmasters say, this backlink and traffic service can get potentially thousands of visitors to almost any website. So just visit http://xrumerservice.org to get started. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...