Kenapa Lelaki Suka Cakap Perempuan Kuat Membebel

Assalamualaikum >_<

alololo kesiannya kena marah dengan mak yer....


Orang laki suka cakap perempuan kuat membebel. Padahal diorang tak tahu perempuan suka membebel pun sebab kesalahan diorang jugak. Mana ada perempuan suke membebel tanpa sebab. Buat penat aje membebel ney tapi kalu dah terpaksa kene membebel jugak la hehehe....

Jom kita tengok antara sebab-sebab kenapa perempuan suka membebel:

1. Wanita membebel sebab inginkan perhatian
(Ney sebab si suami tak nak layan isteri)

2. Sebagai tanda peringatan
(tak nak sesuatu berlaku kepada orang yang tersayang)

3. Marah dan geram
(ney pun sebab lelaki jugak puncanya. kalau tak takkan perempuan nak membebel. leleki jugak yer hehehehe)

4. Perempuan tidak suka memendam perasaan
(buktinya habis pinggan mangkuk melayang hehehe)

5. Lumrah semula jadi perempuan yang memiliki paras hormon estrogen yang berlebihan lalu gemar meluahkan perasaan dan pendapat seolah-olah seperti sedang membebel.

6. Malah sudah dibuktikan dalan kajian dimana perempuan boleh melontarkan 30,000 kuota simbol dan kata-kata dalam sehari sedangkan lelaki hanya mampu melontarkan sebanya 7,000 kuota simbol sahaja.
(so kaum lelaki bersabar lah yer :p)


temuramah antara lelaki-lelaki Malaya hehehe




♥ Terima Kasih Sebab Sudi Baca Entri Ini ♥

9 comments:

AmirahSM said...

thats life =)

ape2 pon laki tetap perlukan seorang wanita dlm hidup mereka

tiaLAURENN said...

hehe . motif : semua benda ada sebab and penyelesaiannya kan?

Azza Afdzal said...

@AmirahSM

itu mmg tak dinafikan...lelaki klu xda pmpn mcm mana la hidup mereka kan heheh

Azza Afdzal said...

@tiaLAURENN

mestilah ada penyelesaian nya....

hawiz said...

setuju gak..ehh..follower ke 300..yeayyy

Azza Afdzal said...

@hawiz

aah followers yang ke300 ehhehe

e4ezzati said...

selalu ape prmpuan bebelkan msti benda betul. hii

casablander said...

perempuan membebel sebab caring..hihi~ :P

Arra Ahmad said...

letih membebel..laki tak dengar juga..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...