Lawak : Singa Yang Bodoh

Assalamualaikum >_<



Korang-korang cuba korang banyangkan macam mana keadaan korang kalau korang berada dalam situasi begini.


Fuhh mesti cuak gilerkan kalau api tu bakar tali...Uwaa cepat-cepat lah mengucap ok hahaha..

Kalau korang nak tahu singa ney sebenarnya bodoh tau. Nak tahu kenapa saya kata singa ney bodoh?? Ala senang jer korang nak lepaskan diri korang korang buat macam gambar bawah ney..




Korang nyanyikan lah lagu Happy Birthday untuk singa tu. Confirm singa tu padamkan api. So selamatlah korang hahahaha...

Ntah pape kan lawak Azza waktu-waktu ney. Sebenarnya Azza tension sebab tu saja nak bagi korang tension jugak dengan cerita Azza ney hihihi

Eh eh kaum Adam jangan lupa yer tunaikan kewajipan anda...

Salam Jumaat..

Daa



♥ Terima Kasih Sebab Sudi Baca Entri Ini ♥

5 comments:

miss m said...

kalau la singa tu camtu kan..hehehehe...selamat hri jumaat juga

~ Mr Ej ~ said...

ade kene mengena ker ?

9n0L4 said...

haha. singa boleh ke tiup lilin. :p

coklat susu said...

pandai nye singa tuh..hihii

RochelMayMei said...

Nice ! Cubalah singa tu betul-betul macam tuh .. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...