Tutorial : Cara Tukar Dashboard Baru Ke Lama Semula

Assalamualaikum >_<

Apa lah korang ney.. Dashboard berubah pun nak kecoh hihi. Boleh tukar yang lama la sayang. Boleh dikatakan majoriti bising pasal dashboard berubah.

Tu sebenarnya hanya untuk pengenalan kat kita saja. Tapi terpulang lah sama ada kita nak guna atau tak. So kita masih boleh tukar yang lama.

So korang jangan risau yer kalau tak suka dashboard yang baru ney.

1. Korang cari Gambar Gear sebelah bahasa korang tu. Tengok contoh gambar bawah ney.



2. Pilih Old Blogger interface.

3. Klik cepat. Dah jadi? Yeahh tepuk tangan tuk korang sendiri hihi







♥ Terima Kasih Sebab Sudi Baca Entri Ini ♥

2 comments:

Amoi Farah said...

terima kasih suka yang lama punya dashboard yang baru nie pening kepala nasib baik boleh tukar...

Fakhira Ruhiya said...

kenapa yg saya punya xde OLD BLOGGER INTERFACE? hurm :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...