Gambar Yang Berbeza Tapi Maksud Sama


Assalamualaikum >_<






sumber: Google

Korang sendiri boleh faham kan apa yang dimaksudkan dengan gambar yang berbeza tapi maksudnya sama. Berbeza adalah seperti orang, tempat mahupun apa sahaja. Tetapi apa yang jadi persamaan antara kesemua gambar-gambar tersebut adalah bermaksud curang

Kenapa nak curang kalau ada pasangan yang sayangkan kita? Macam mana tu semua boleh berlaku? Hanya orang yang pernah alami sahaja yang tahu sebabnya.

Pesanan Azza hargailah pasangan kita andai korang tahu dye teramai menyayangi kita. Sekali korang main-mainkan perasaan diorang mungkin suatu hari nanti korang tidak akan jumpa lagi seseorang yang baik seperti pasangan yang korang pernah sakiti. 




♥ Terima Kasih Sebab Sudi Baca Entri Ini ♥

18 comments:

Aien Nia said...

hahah kejam

JH said...

Eeeee. Tak patutnya. Hipokrit dengan pasangan. Hope tak dapat cenggini ;'(

Haryati::Faizal said...

setuju ngan azza...

sis92 said...

menyampah btul perangai macamni -,-

eLLa n aLia said...

hehe, kongsi maksud pula..

eLLa n aLia said...

datang dari segmen nasz..

Azza Afdzal said...

@Aien Nia mmg kejam pun kan...

Azza Afdzal said...

@JH btul 2...hope kita tak dapat cm ney....

Azza Afdzal said...

@Haryati::Faizal bagus2 sebab setuju dengan azza hihi

Azza Afdzal said...

@sis92 tersangat la menyampah haha

Azza Afdzal said...

@eLLa n aLia kongsi maksud yg tak bek haha

SyamimiNazifa said...

tak setia tu .

Blossom Heart said...

tak cukup satu..nak dua..sorang tak terjaga hati,nak lagi sakitkan banyak hati..pelik2.. :)

Saya Disini said...

eeeee...jahat nye..xsuke2..

Azza Afdzal said...

@SyamimiNazifa mmg nmpk cgt tak setia haha

Azza Afdzal said...

@Blossom Heart manusia zaman sekarang mmg pelik..tak cukup dengan 1 haha

Azza Afdzal said...

@Saya Disini tak da sapa yg suke kan :)

Cik FaRiZaM said...

hmmmm.... :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...