Manusia vs Barbie

Assalamualaikum >_<


Kerana terlalu taksub dengan cerita Barbie ada yang sanggup buat pembendahan bertukar rupa jadi seperti barbie. Sampai kita sendiri tak boleh nak bezakan antara manusia dengan barbie ala-alan kartun tu. Memang la cantik comel tapi bukankah tu semua salah dengan mengubah hukum alam ciptaanNYA hanya kerana nak puaskan diri sendiri. Harap-harap orang Islam tak ada yang mengubah seperti tu. Jom kita lihat beberapa gambar manusia ala-ala barbie.




Valeria Lukyanova, Manusia Barbie dari Rusia

Barbie Girl Dakota Rose is Back







♥ Terima Kasih Sebab Sudi Baca Entri Ini ♥

15 comments:

cyda said...

mengerikan lagi adaaa lah -,-

Tihara said...

eee takottt,scaryyyy..kalo kata camni depan depa, depa marah tak..sbb mesti rasa abes lawaa dah tu..huhi :)

eyqa said...

comel..
tapi macam karton la..
6t jmpe org ngt robot or patung lilin..

Siti Rohaida said...

memang cantik..tapi x ori..haha

ieedaz @ mama_isha said...

uiks mmg nmpk cam patung..mcm2 zaman skrg ni kan..

Shera unly said...

memang comel . tapi , jadi diri sendiri sudah :)

hairy said...

fulamakk!! haha...mcm patung!!

DamiaZara said...

orang betulke patung tu? patung kot erk

time kasih singgah blog kita.. done follow u :)

fieda said...

mmg comel tp menakutkan la pulok..

CINTA UNTUK KITA said...

menakutkan ok..:)

Supermiza. said...

barbie tetap cantik...bukan barbie jadian...seram wehh!!

tengok muka macam dah tak boleh senyum je...

Solehah Shamsuddin said...

dyorg byk mekap je ni,pastu da yg wt pembedahan.mcam2

Ahlam Miera Amirul Shafie said...

erkk.. comel tapi menakutkan...huhuhu

RyoXander said...

ada tak barbie yg pakai tudung? >.<

9n0L4 said...

apelah hebat sgt kalau cantik sbb ubah kan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...