Wang Tunai RM5000 untuk Blogger

Assalamualaikum >_<


Ganjaran Wang Tunai RM5000 untuk Blogger
klik banner untuk join


Syarat-syarat

1. Program Wang Tunai RM5000 ini hanya dibuka untuk 100 blogger terawal yang berdaftar sahaja. Cara berdaftar adalah rakan blogger hanya perlu buat post tentang program RM5000 dan linkkan ke laman post ini dengan tajuk “Wang Tunai RM5000 untuk Blogger”. Sila nyatakan link URL post tersebut di ruangan komen di bawah. Jika terpilih, Rakan blogger akan diberitahu melalui email dan akan disenaraikan melalui post khas. (mintak-mintaklah terpilih dalam 100 blogger terawal).

2. 100 blogger yang terpilih akan bersaing sesama mereka untuk menjadi Top 10 Referrrel ke blog ini iaitu 10 blog yang membawa trafik tertinggi ke blog BloggerWanita.com dengan mengikut pengiraan Google Analytic. Saingan rakan blogger tidak banyak untuk berpeluang mendapatkan wang tunai ini.

3. Setiap satu trafik yang disumbangkan ke blog BloggerWanita.com akan dibayar sebanyak RM0.05. Jika rakan blogger mampu membawa 10000 trafik ke blog ini, maka bayaran pada bulan tersebut adalah RM500 ( RM0.05 X 10000) dan seterusnya.

4. Rakan blogger juga perlu LIKE Facebook BloggerWanita.com atau Follow Twitter BloggerWanita.com atau daftar email di Feedburner BloggerWanita.com sebagai syarat untuk menerima wang tunai nanti.

5. Bayaran wang tunai akan dibayar pada 1hb hingga 7hb setiap bulan ke akaun Maybank secara online. Bank lain masih diterima jika tidak memiliki akaun Maybank.

6. Program RM5000 adalah fasa pertama yang akan dilancarkan pada 1 April 2012 sehingga RM5000 tercapai untuk diberikan kepada blogger.

Penaja bagi Program Wang Tunai RM5000 untuk Blogger adalah BloggerWanita.com

Harap-harap terpilih la :)



♥ Terima Kasih Sebab Sudi Baca Entri Ini ♥

4 comments:

jan.naimah said...

gudluck :)

Azza Afdzal said...

@jan

thx...jom la join sekali mne la nak tahu terpilih :)

Iin Karmila Putri said...

hope menang yah :)

dah singgah dan follow blog ini :)


Salam from Indonesia

Azza Afdzal said...

@Iin Kamheela Putri

thx ya...
harap-harap menang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...