Wahai Kaum Adam, Adakah Anda Tergolong dalam Golongan ini?

Assalamualaikum >_<

Says something about this picture!!


Pelik betui la cheq tengok orang lelaki zaman sekarang ney duk pakai seluaq macam ney. Hampa tak rimas ka.. Buat la dalam hampa duk berjalan kat mana-mana seluaq hampa terlondeh. Satu lagi time hampa duk dating dengan marka hampa kan malu tu lau terlodeh sampai bawah hahaha (tu dia mai loghat Kedah la pulak haha)



Buat la saya ney jenis yang jahat rase nak pi tarik jer siapa-siapa yang lalu depan saya yang pakai macam ney. Kejam tak saya hahaha...

p/s to kaum Adam jangan lupa sembahyang Jumaat tau....



♥ Terima Kasih Sebab Sudi Baca Entri Ini ♥

7 comments:

kura said...

trend nmpak bontot. baik pakai legging. heheh.

ok nk p smyg jumaat la ni. hek hek

AIRA said...

tak tahu apa motif mereka pakai cam tu...

Azza Afdzal said...

@kura
pakai legging ag la tak boleh...

Azza Afdzal said...

@AIRA
nak tayang bontot diorg yg seksi la tu hihihi

Liya Tan said...

selekeh jew. kenapa dorang rasa stylo eh bile pakai cam ni. haaaa.

-SUPERGIRL- said...

NIATNYE TANAK PAKI SELUAR :D

http://supergirlshortstory.blogspot.com/

eiqa azra said...

eeyyy.. gelinya!!
huhu..
xmalu ke..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...