Akhirnya Dapat Jugak Doodle dari Apit

Assalamualaikum >_<

Aduh penatnya. Mana taknya baru lepas cuci tempat kerja sebab kene banjir. Tambah pulak kat rumah pun banjir jugak. Adusshhh kul 2 dah bangun sebab nak berjaga takut air masuk rumah. Alhamdulillah air tak masuk jugak walaupun air dah nak naik kat jalan. Tapi rumah jiran-jiran yang lain memang sudah tenggelam la.

Tu bukan tajuk utama sebenarnya entry untuk kali ini. Baru-baru ney ada join satu segmen kat SINI. Akirnya dapat jugak sebab ia hanya terhad kepada 50 orang sahaja dan saya tersenarai dalam no yang ke-15. Memang rezeki la.

Jom tengok Doodle dari Apit khas untuk saya.


Tersangat la comel. Pandai betul si Apit tu. Thanks Apit


♥ Terima Kasih Sebab Sudi Baca Entri Ini ♥

1 comment:

Afiq Yassin said...

best la entry ni..

jom terjah entry afiq yang baru
http://afiqyassin.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...