Terima Mini Calendar dari Shida Radzuan

Assalamualaikum >_<


Sampai saja dekat rumah tadi terus ayah cakap dalam tu bilik ada surat. (Surat apa pulak yer). Ayah cakap malas nak buka kot-kot la dari pakwe. Dari pakwe?? Cehh bertuah la sangat. Tengok-tengok atas katil alahai comey nya sampul. Kecik sampul nya. Belum buka lagi dah boleh tahu daripada siapa sebab kt belakang ada sticker penghantarnya. Serius Azza hampir lupa pasal ney. (Muda lagi dah lupa yer hihi).


Terima kasih kepada Shida Radzuan pemilik blog DUNIA SEBENAR SHIDA

Macam mana Azza boleh dapat korang boleh tengok sini -->> SINI



♥ Terima Kasih Sebab Sudi Baca Entri Ini ♥

10 comments:

Aina Sofea said...

Congrats ya ! :D

::azmina nordin:: said...

tahniah2.best tu dapat hadiah :)

Hans said...

tahniah :-)

Izzati Suhaide said...

wahh..best nyerr dpt hadiah..he3

Nur Syakirah said...

aloo saya tk dpt pun lagi :(

boni kacak said...

tahniah awak..hehehe

Silent Thinker said...

dtg singgah dr blog hazwan hairy..
nice blog.purple!

happy blogging

hazwan hairy said...

xtau smpai lg ka x...sobsob

kinara kinatara said...

wah..cantik..tahniah ya:)

fieda said...

kak fieda punya pun tak sampai lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...