Skema Jawapan (Soalan yang Kerap Ditanya)

Assalamualaikum >_<



Anda berada di stesen bas dan rakan anda ternampak sambil bertanya: "Tunggu bas ke?" 
Anda harus menjawab: "Taklah aku tengah tunggu feri lalu kat sini, lambat plak ari nie ye" 


Anda hendak pergi ke bilik mandi untuk mandi dan rakan sebilik anda bertanya: "Ko nak mandi ke?" 
Jawab : "Taklah aku nak pi main lelayang kejap, ko nak join?"

Anda sedang menulis surat dan rakan anda menegur: "Aik? tulis surat nampak?" 
Jawab : "Oh ye ke? aku tak prasan laa plak...tangan aku bergerak sendiri"


Anda sedang makan nasik dan orang tegur: "Makan nasik?"
Jawab : " Mata ko buta ke per? Kan aku tengah minum teh ais nie?" 


Anda baru pulang dari kerja dan jiran anda bertanya: "Baru balik dari keje?"
Jawab : "Taklah, saya dari rumah, nak pi keje lah nie...opis saya dah pindah kat rumah..dan rumah saya dah pindah kat opis"


Anda sedang sibuk buat kerja dan rakan sepejabat menegur: "Eh kau sibuk ke?"
Jawab : Takyah jawab, tgk muka diapastu jeritkan GOAL!!! kt telinga dia. 


Anda sedang menonton tv ceriter melayu, rakan anda datang lalu bertanya: "Eh citer melayu ke?"
Jawab : "Bukanlah, nie kan citer Otromen Taro menentang Naruto dari Planet Jingga...ko tunggu jap nanti Otromen tue kuar".






♥ Terima Kasih Sebab Sudi Baca Entri Ini ♥

7 comments:

hazwan hairy said...

hahaha sengal lah!..nk gelak sudah...

boni kacak said...

tu semua soalan mintak penampo..hahaha

SyamimiNazifa said...

dia nampak apa yg kita buat , ada ke dia tanya lagi kan , haha ;)

Si Matatajam said...

Ada gak yg kena debik ni..hi hi

kinara kinatara said...

hahaha..terbahak2 kina gelak..:)

9n0L4 said...

haha. tu tandenye die takde modal nak beramah mesra. :)

Remy hazza said...

soalan pemanis mulut...pembuka kata....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...