Tarikh Baru Kiamat Pada 1.1.2017?

Assalamualaikum >_<

Tarikh Baru Kiamat Pada 1.1.2017?

LONDON – Selepas kiamat tidak berlaku pada Jumaat lalu, muncul pula sekumpulan pengikut ajaran sesasat yang mendakwa, ia akan berlaku empat tahun lagi.
Tarikh baru kiamat, menurut kumpulan The Sword of God Brotherhood ialah pada 1 Januari 2017.
Kumpulan itu mendakwa ‘Nabi Gabriel’ memberitahu mereka bahawa kiamat akan berlaku pada tarikh berkenaan dan hanya anggota kumpulan itu saja akan terselamat sementara yang lain akan musnah dalam ‘neraka.’ Kenyataan itu dibuat selepas ribuan orang terpedaya dengan kepercayaan kononnya dunia akan musnah Jumaat lalu, seiring dengan hari terakhir dalam kalendar kuno kaum Maya. – DM


p/s apa nak jadi la dengan diorang ney. Macam-macam diorang buat ramalan. Ney semua betul-betul nak merosakkan akidah umat Islam untuk mempercayai semua ney.


sumber: mynewshub.my



♥ Terima Kasih Sebab Sudi Baca Entri Ini ♥

8 comments:

Cik Fie said...

macam2 la dorg tu . dorang bukan tuhan yg nak menentukan hari kiamat tu . jangan percaya :)

NURUL ATIKAH said...

semoga Allah memberi petunjuk kepada mereka. http://nooruldebisa.blogspot.com/ :) sini :)

SyamimiNazifa said...

ntahapehape je -_-

boni kacak said...

ada masalah mental agaknya dorang tu..

kinara kinatara said...

bila kiamat itu hanya ALLAH yang tahu..

kita sebagai umatnya hanya perlu mempersiapkan dirinya..:)

Remy hazza said...

itulah.... benda2 camnie jgn cepat kita terpengaruh......

nea lopah said...

salam perkenalan adik... tak kiralah bila pun kiamat, itu urusan Allah, cuma yang penting persediaan kita sebagai khalifah Allah utk bertemu denganNya.

hazwan hairy said...

mcm2 kan andaian dorg..sat 2012 ni 2017 plak..tggu bila plak dorg nk ckp..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...