Tutorial : Letak Iklan Churpchurp di Facebook

Assalamualaikum >_<


Tutorial nak daftar churpchurp sudah. Tutorial nak letak iklan churpchurp dalam blog pun sudah. Ok sekarang tutorial macam mana korang nak promosikan churpchurp korang kat facebook.

Kalau ada yang belum ada DAFTAR SINI

Macam mana nak letak iklan di blog korang TEKAN SINI


1. Korang login churpchurp korang tu dulu.

2. Korang pergi ke Rewards.

3. Korang pilih iklan churpchurp mana yang korang nak iklankan di facebook korang tu. 

4. Dah pilih? korang klik pulak Keep Sharing.

5. Kalau korang nak share di FB korang just klik butang share. Kalau korang nak inbox di FB member korang just klik send.


6. Andai kata korang nak share secara auto korang pergi ke Auto Sharing. Korang just klik bila masa korang nak share dan setiap berapa jam iklan akan muncul. Tick dan Save.

Senang saje kan....

PERHATIAN

Iklan churpchurp ini korang hanya boleh share di wall FB korang dan inbox kan di FB member korang. Kalau korang ada Fanspage pun boleh korang sharekan.

Tapi ingat jangan sesekali korang share di FB member korang. Ini bermakna korang telah bagi spam link kat FB member korang. Selain itu juga, korang tak dibenarkan share di mana-mana group FB. Kalau pihak Iklan dapat mengesan tindakan anda automatik iklan korang akan di batalakn. 


♥ Terima Kasih Sebab Sudi Baca Entri Ini ♥

1 comment:

aboh jiraiya said...

salam perkenalan

saya nak tanya macam mana nak iklan churpchurp.saya dah daftar churpchurp tetapi tidak keluar lah KEEP SHARING pun. macam na ye saya nie baru nak belajar nak share iklan churpchurp nie. harap minta tunjuk ajar ye.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...