Wordless Wednesday # 14 (Ramadhan is Coming)

Assalamualaikum >_<



16 hari lagi kita akan menaymbut Ramadhan Al Mubarak (betul ker kiraan Azza ney hihi)
Azza rasa tak sabar-sabar nak sambut bulan Ramadhan ney.
Kepada sesiapa yang belum ganti puasa yang tahun lepas cepat-cepat ganti yer selagi masa ada lagi. Jangan nak liat sangat. Tiada alasan tak nak ganti tau.(Dah macam ustazah pulak)


p/s puasa pun belum datang lagi dah sibuk nak buat persiapan raya Itu ragam manusia zaman sekarang ney



♥ Terima Kasih Sebab Sudi Baca Entri Ini ♥

11 comments:

Sue-Rya Qistina said...

cepat benar masa berlalu kan.. :)

leylariff said...

suda abis ganti pose..
weeeeeeee~~
:)

Phat said...

x lama lagi yahooo

Cik Rongoks said...

tak sabar nk smbut bulan ramadhan :)

afzalsukasuki said...

rasa malu2 nak pose

p/s : biasalah jejaka pemalu mmg cenggini dia punya fiil :D anyway selamat menyambut ramdhan al mubaraq :)

rAIHan said...

tak sabar rasanya.^^

Ikmal said...

Assalam, cepat masa berlalu... tanggal 19 julai nie baru nak lihat anak bulan.. agak2 tanggal 20 gitu baru puasa...

nadia said...

Ramadan is coming..
sabar menunggunya:)

hairy said...

salam ramadhan :-)

fieda said...

rasa mcm baru jer lagi sambut ramadhan taun lepas..kali ni bersua lagi..mmg cepat masa berlalu..

Hidayah Bach said...

akak pun tak sabar tunggu ramadhan..
tahun nih rasa sgt tak sabar lain macam..
:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...