Barang Ada Dalam Tangan tapi Mencari Merata? Hah?

Assalamualaikum >_<


Agak-agak korang pernah tak terjadi perkara macam ney kat korang. Jujur Azza pernah terjadi masa zaman sekolah dulu.  Kawan Azza pinjam pembaris Azza tapi turn Azza nak guna pembaris Azza so Azza minta la kat dye guna. Dye cakap dah bagi. Azza cakap tak ada. Last-last kawan cakap "Woi Azza yang hang pegang tu apa?" Tengok-tengok jer apa lagi terus kene luku kepala ngan dye hahaha..

So apa macam dengan korang pulak. Kalau ada tu jom la kongsi dengan Azza hehe....



credit: facebook


p/s entry yang ringkas sebab mata terlalu mengantuk dan penat sebab baru dari KL :)



♥ Terima Kasih Sebab Sudi Baca Entri Ini ♥

6 comments:

Sue-Rya Qistina said...

pernah jugak terjadi cmni. hehehehehe. almaklumlah urat dah putus bnyk sgt sbb melahirkan anak2. hehehehehehe

Ikmal said...

Assalam, khakhakaha... ini manusia, kecik2 dah jadi nyanyuk nanti besar entah apa lagi... mungkin lagi teruk ... hhehehe

fieda said...

pernah gak kena gini..huhu

ieedaz @ mama_isha said...

mama pun selalu jadi camni gak haha...smpi en asben kate, cuba cari pakai mata bukan pakai mulut..hahah :p

Hidayah Bach said...

kihkih..ye la..
selalu jadik kat kak dayah tapi soklan feveret akak yelah
"nampak remote tak..?"

hihi..

9n0L4 said...

hehe. cari spek mate, ruprnye ade kat atas kepale. huhu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...