Review Dan Menang Samsung Galaxy Note

Assalamualaikum >_<



review, faceboutique


HADIAH 
Tempat Pertama : Sebuah Samsung Galaxy Note bernilai RM1,900 Sumbangan faceboutique.com.my
Tempat Kedua : RM200 sumbangan AzwanAnuar.com
Tempat Ketiga : RM100 sumbangan hairlosstreatment-tips.com

Pada pendapat Azza, faceboutique.com.my merupakan satu pageview yang sangat menarik. Sesuai sangat denga tagline nya 'Tudung Online Terkini dan Fesyen Muslimah Online Terkini'. Sangat sesuai bagi muslimah yang ingin berfesyen tapi masih lagi boleh menitikberatkan isu aurat. Dan juga masih boleh kekalkan diri kita sebagai muslimah sejati. Pelbagai jenis produk boleh kita dapat disana seperti tudung, jubah mahupun skirt dengan pelbagai warna kesukaan kita. Coraknya juga sangat simple dan tidak terlalu berserabut tetapi sangat menarik. Halaman ini juga memudahkan kita mengetahui size pakaian yang kita inginkan. Tidak lah nanti dah terima terlalu besar mahupun terlalu sendat. Siap disertakan dengan details lagi ukuran lilit untuk keseluruhan badan kita. 
Dari segi harga pula tersangatlah berpatutan sesuai dengan jenis fabrik. Sesiapa pun berkemampuan membeli barangan dari faceboutique.com.my. Bagi yang berkerja dan terlalu sibuk untuk membeli-belah saya rasa disinilah anda boleh mendapatkan barangan untuk anda berfesyen. Sesuai juga anda pakai di pejabat mahupun dimana-mana seperti aktiviti kasual dan rasmi.
Pendapat saya mengenai halaman ini juga menarik dengan berlatar belakang warna putih.Tidak perlu menambah warna-warna lain lagi. Tidak la pembeli-pembeli terasa berserabut untuk membuat pilihan ketika memasuki halaman ini. Halaman yang cantik bukan isu untuk menarik perhatian pengunjung ke halaman ini tetapi jenis-jenis fesyen dan produk yang menarik dan sesuai termasuk dengan harga yang mana semua orang mampu untuk memilikinya. Sekian, terima kasih. 
(Penganjur : AzwanAnuar.com | Penaja Utama : faceboutique.com.my | Penaja Bersama : hairlosstreatment-tips.com )


TEMPOH PERADUAN : Bermula dari 12 Julai 2012 hingga 12 Sept 2012

♥ Terima Kasih Sebab Sudi Baca Entri Ini ♥

5 comments:

Mummy Sher said...

salam kenal.i dah follow.follow balik ye..tq..;D

Diari Si Froggie said...

wah hadiah yg menarik.. good luck dear :)

Unknown said...

gud luck ye!! :)

fieda said...

good luck azza..

hazwan hairy said...

gudluck awak :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...