Wordless Wednesday # 20 (Siap Juga IC Baruku)

Assalamualaikum >_<




p/s tembam giler muka aku haha



♥ Terima Kasih Sebab Sudi Baca Entri Ini ♥

18 comments:

MRS Rongoks said...

ika tak buat lg ic baru ..

Cik Nas :) said...

Nas punya ic da lama siap tpi tak ambik2 lagi..btw comel gambar ^^

Cik Siti said...

comey3...hehehehe..saya jer tak tukar lagi... byangkan...sekarang dah umur 25..IC umur 13..hahhaha...beza gilaa..:P

dayteenlea said...

bp RM kene ekk kalau nak tukar.

Azza Afdzal said...

@dayteenlea RM10 jer....azza tukar baru pun sebab cip dah rosak

Azza Afdzal said...

@Cik Siti mesti comey kan hihihi...azza dah 3 kali dh pun tukar

Azza Afdzal said...

@Cik Nas :) lorh nape pulak tak ambil?? thx :)

Azza Afdzal said...

@MRS Rongoks azza buat baru pun sebab cip rosak...

CiK FizA said...

wahh~ comel ! ;)

hazwan hairy said...

xp buat lagi..hikhik

zera eira said...

tembam tapi comel ok! serius! :)

syiela said...

wah dah siap.. akak blm buat lg... kena cpat2 ni

QasehnyaRania said...

hihi..ciksu dah buat bln feb hari tu..
itupon sbb ic n lesen hilang tercicir..
kene kompaun RM 120..wawawa..

tunggu n3 esk yer ciksu buat apa dengan roti tu..
jgn terlepas tau :)

محمد رازيق said...

wah. bestnya dah ada ic baru. kawe tak sempat buat lagi. :')

IntaNBerliaN said...

sy xbuat lg ic baru..

Remy hazza said...

tak buat lagi.... tapi kena buat jugak...yg lama dah teruk sangat keadaannya....

boni kacak said...

saya tak buat2 lagi ic ni..adeh...nak kena buat jugak yang baru ni..

fieda said...

kak fieda dh buat dah awal2 tahun aritu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...