Suami Saman Isteri Kerana Lahirkan Anak Hodoh

Assalamualaikum >_<



hodoh

CHINA – Seorang lelaki. Jian Feng, menyaman isterinya selepas dia mendapati anak perempuannya yang baru dilahirkan sebagai `hodoh’.
Jian berbuat demikian kerana terkejut selepas pasangan `cantik’ seperti dirinya dan wanita itu, tidak mampu menghasilkan anak yang comel.
Namun apa yang menghairankan, hakim boleh bersetuju dengan tuntutan itu dan menganugerahkan $120,000 kepada Jian.
Menurut dokumen mahkamah, selepas melihat anak yang dilahirkan oleh isterinya yang disifatkan sebagai `amat bodoh’, Jian menjadi terkejut.
Local 10 melaporkan, Jian kemudiannya menuduh isterinya itu mempunyai hubungan sulit dan telah memfailkan perceraian serta mendesak ujian DNA dilakukan.
Bagaimanapun selepas keputusan ujian menunjukkan bahawa dia adalah bapa kepada bayi malang itu, isterinya tiada pilihan selain mengaku bahawa dia menjalani pembedahan plastik di Korea Selatan sebelum mereka berkahwin.
“Saya mengahwini isteri saya kerana cinta, namun selepas kami mendapat anak, kami mula berdepan dengan masalah keluarga. Anak perempuan saya amat hodoh dan ia menakutkan saya,’’ katanya.

SUMBER: BERITA HARIAN.NET

p/s tu la si isteri awal-awal tak bagi tahu yang dye pernah buat pembedahan plastik kan dah jadi janda..




♥ Terima Kasih Sebab Sudi Baca Entri Ini ♥

4 comments:

nana kamarul said...

Makaihhhh, macam tu pun boleh?! Kesian baby tu. Takpelah nak baut macam mana mak bapak die pentingkan paras rupa. Heheee

kopi pasta said...

err, muka dia takda la hensem sgt. 100% nak salahkan isteri lak =.='

Cheida_Mymee said...

he is the most ever stupid and dayus father that i have never meet before... until today..
klu jumpk luku2 jntn nih..
igt ia hensem sgt

Amanina Mads said...

org macam ni pun ada ke? kesiannya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...